همکاری در فروش دیجی کالا چگونه است؟

قبل از اینکه به بررسی همکاری در فروش دیجی کالا بپردازیم باید بیان کرد که با ثبت تقریبا 600 سفارش می توان به مبلغی در حدود ده میلیون تومان درآمد دست پیدا کرد که این یک نمونه عملی است که یکی از تبلیغ کننده ها از این طریق به درآمد لازم دست یافته است.

600 سفارش در روز، یعنی در حدود 20 سفارش فروش در روز باید داشته باشیم که باتوجه به گستردگی این بازار و نیز تنوع محصولات، دور از دسترس نیست و به راحتی می توان به آن دست پیدا کرد.

نمونه ای از پنل های سیستم همکاری در فروش دیجی کالا را اینجا می توانید مشاهده کنید:

در این پنل، تعداد کل سفارشات ثبت شده برای این تبلیغ کننده در مجموع تقریبا 600 سفارش در ماه است که به درآمدی در حدود ده میلیون تومان در ماه دست یافته است.

به این تصویر هم توجهی داشته باشیم:

در این تصویر، 5 همکار برتر ماه گذشته که پیشتر توسط دیجی کالا ارائه می شد، نشان داده شده است که همانگونه که مشاهده می کنید وب سایتهای ترب، سایت سیتی، ایمالز، موپن، مدیااد به عنوان 5 همکار برتر شناخته شده اند که تعداد فروش هر یک نیز مشخص شده است.

حال اگر بخواهیم درآمد تقریبی ترب را براساس این تصویر محاسبه کنیم به این صورت می توان محاسبه کرد:

تعداد فروش وب سایت ترب، 10489 فروش در یک ماه بوده است اگر با نمونه مشابه بالا که تعداد 600 فروش در ماه بوده است مقایسه کنیم مشخص می شود که ترب 17 برابر فروش بیشتر داشته است. همانگونه که بیان شد، به ازای فروش 600 سفارش در ماه، درآمد 10 میلیون تومانی کسب شده بود، حال اگر بخواهیم درآمد ترب را محاسبه کنیم، 17 برابر درآمد نمونه مشابه است که می شود مبلغی در حدود 170 میلیون تومان در یک ماه. این محاسبه را می توانید در زیر مشاهده کنید. البته این اعداد و ارقام برای چندین ماه قبل است که گزارش از سوی دیجی کالا در این خصوص ارائه شده است، قطعا درآمد ماهیانه این وب سایتها اخیرا بسیار بیشتر شده است.

سایر وب سایتها را نیز می توانید به همین صورت محاسبه کنید تا میزان درآمد آنها هم مشخص شود.

بنابراین با این درآمدها، ذهنیت خود را آماده کنید که از دیجی کالا درآمد کسب کنید.

اسکرول به بالا