آموزش ویدئویی بازاریابی از طریق یوتیوب

یوتیوب شبکه اجتماعی است که به افرادی که اقدام به تولید محتوا می کنند و در این شبکه اجتماعی آن را منتشر می نمایند بابت تبلیغات پول پرداخت می کند.

به این صورت که یوتیوب بخشی به عنوان تبلیغات دارد که تبلیغات در ویدئوی مربوط به شما نیز ممکن است نمایش داده شود. لذا یوتیوب درصدی از مبلغ تبلیغاتی که دریافت کرده است و در ویدئوی شما نمایش داده شده است را به تولیدکننده محتوا پرداخت می کند.

شما ماهها وقت خود را برای کامل کردن متن، استوری بورد، استعداد مناسب، هدفگذاری و ویرایش کامل کرده اید. نتیجه نهایی؟ یک برند پرفروش یا ویدئوی محصول.

با صرف کردن زمانهای مختلف و به صورت تمام وقت، نمی توانید تنها با جاسازی ویدیو در یک صفحه اصلی یا به اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی امیدوار باشید که ویدئوی شما را تماشا کنند.

اگرچه محتوای عالی ممکن است پیدا شود، اما مهم است که در مورد جلب توجه و آموزش چشم اندازها و افرادی که با نام تجاری شما آشنا نیستند نیز پیش قدم باشید. اجرای یک سری تبلیغات YouTube یکی از راه های اطمینان از این است که بیشتر مخاطبان هدف شما محتوای ویدیویی تولید شده را پیدا می کنند.

و با قالب ها و قابلیت های جدید ردیابی، می توانید از این اطلاعات برای گزارش بازگشت سرمایه آن نیز استفاده کنید.

مسئله این است که تبلیغات در YouTube با اجرای PPC یا یک کمپین اجتماعی پولی بسیار متفاوت است. محدودیت های خاص خلاقانه و تعداد زیادی گزینه برای این پلتفرم وجود دارد و شما باید قبل از اینکه پروژه ویدئویی بعدی خود را محدود کنید، از دانش پایه استفاده کنید تا از امکانات پرداخت شده بیشترین استفاده را ببرید.

اسکرول به بالا