7 روش برای تبلیغ کانال یوتیوب خود

تهیه و تالیف: بهروز عبادی

به عنوان کسی که سالها در حوزه بازاریابی فعالیت میکنم، می دانید که باید زمان بیشتری را صرف تبلیغات ویدیوهای YouTube خود کنید.

اما دانستن اینکه حتی از کجا باید شروع کرد، طاقت فرسا است. به هر حال، شما فقط در مورد ساخت یک ویدیو همیشه استرس دارید، اما نکته مهمی که باید بدانید این است که می توانید در YouTube درآمد کسب کنید و کسب و کار خود را رونق دهید.

بنابراین ، تسلیم نشو!

این 7 روش برای تبلیغ کانال YouTube خود را دنبال کنید

شما به هیچ تجربه ای نیاز ندارید فقط با شماره یک شروع کنید و هنگام حرکت آنها را بررسی کنید:

  1. عنوان های جذاب بنویسید

اولین قدم برای ایجاد مخاطب این است که مردم شروع به تماشای فیلم های شما کنند. اگر عناوین خسته کننده و جذاب نیستند، هیچ کس برای تماشای فیلم های شما کلیک نمی کند.

به عناوین ویدیوهای فعلی خود نگاهی بیندازید. آیا آنها به اندازه کافی فریبنده هستند تا مردم بتوانند کلیک کنند؟ اگر پاسخ منفی است، به دنبال راه های بهبود آن باشید.

این کار را ساده انجام دهید اما همیشه با دیدن یک ویدیو مشخص کنید که مخاطبان شما چگونه عکس العمل نشان می دهند.

  1. از طریق چک لیست SEO کانال YouTube خود قابل مشاهده تر باشید

YouTube دومین موتور جستجوی بزرگ در جهان است. مشابه Google ، افراد از آن برای یافتن راه حل برای مشکلات خود ، کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع خاص یا پاسخ به سوال استفاده می کنند.

در نتیجه ، جستجوی ارگانیک یکی از بهترین راه ها برای تبلیغ کانال YouTube شما است.

اگرچه روش های زیادی وجود دارد که YouTube می تواند ویدیوها را در جستجو رتبه بندی کند ، اما سعی کنید برخی از بهترین روش ها را برای سئو YouTube دنبال کنید. این ایده ها احتمال نمایش ویدیوی شما را برای بیشتر مخاطبان مورد نظر شما افزایش می دهد:

  • عنوان ها و توضیحات

کلمات کلیدی هدفمند را هم در عنوان و هم در توضیحات قرار دهید. برای یافتن ایده های کلمات کلیدی می توانید از ابزاری مانند Keywordtool.io استفاده کنید.

و … از کلمات کلیدی در ویدیوی خود استفاده کنید. به گفته برایان دین از Backlinko ، گفتن کلمات کلیدی مورد نظر در داخل ویدیو به شما کمک می کند تا YouTube بهتر بفهمد ویدئو شما چیست.

  • درگیر کردن

مانند بسیاری از پلت فرمهای اجتماعی دیگر ، YouTube از “مشارکت” (پسندیدن ، نظرات ، بازدیدها) برای تصمیم گیری در مورد رتبه بندی فیلم ها در نتایج جستجو استفاده می کند.

بنابراین ، با افزودن برچسب های کانال ، استفاده از یک عنوان عالی ، پاسخ به نظرات و ایجاد تصاویر پس زمینه و تصاویر کوچک، فعالیت در کانال خود را افزایش دهید.

صفحه های انتهایی روش دیگری برای تبلیغ کسب و کار شما در YouTube است. فیلم زیر به شما در مورد نحوه ساختن صفحه آخر کمک می کند:

  • دسته بندی ها

اطمینان حاصل کنید که “دسته بندی” های خود را تعریف کرده اید تا به YouTube کمک کند درک بهتری از اینکه برای چه کسی بتواند فیلم های شما را نشان دهد دشاته باشد.

  • تگ ها

علاوه بر دسته ها ، تا حد امکان از برچسب ها استفاده کنید. همچنین به YouTube تصویر واضح تری از محتوا می دهد و تبلیغ کانال شما را بسیار ارزشمندتر می کند.

  1. فیلم های YouTube خود را در سایر شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید

برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدئو با مخاطبان دیگر، از آپلود کننده فیلم بومی استفاده کنید. ویدیوهای سایر شبکه های اجتماعی ممکن است از پیوندهای مشترک ویدیوی YouTube تعامل بیشتری داشته باشند.

همیشه “تماس برای اقدام” را در پست ویدیویی خود قرار دهید. دقیقاً به مخاطبان خود بگویید که می خواهید بعداً چه کاری انجام دهند. به عنوان مثال ، “سایر فیلم های من را در YouTube بررسی کنید” (و یک لینک قرار دهید).

فقط بخاطر داشته باشید که سرصفحه های گرافیکی شما برای سایر شبکه های اجتماعی و یوتیوب سازگار باشد.

در وقت صرفه جویی کنید !!! این فیلم را برای ایجاد یک هدر فیس بوک مشاهده کنید که سپس می توانید به راحتی به یک بنر هدر YouTube تبدیل کنید:

  1. فیلم های خود را متقابلا تبلیغ کنید

چه کسی بهتر از کانال YouTube شما را تبلیغ می کند؟

به روش هایی فکر کنید که می توانید برخی از فیلم های خود را در فیلم های دیگر خود تبلیغ کنید. به عنوان مثال ، به یک ویدیوی قدیمی در یک ویدیوی جدیدتر مراجعه کرده و پیوندی را در توضیحات خود بگذارید. اکنون بینندگان می توانند به راحتی سایر مطالب شما را پیدا کنند.

همچنین می توانید از “cards” برای کمک به افراد در جهت رفتن به سایر فیلم ها استفاده کنید. این موارد به شما امکان می دهد اطلاعات بیشتر و لینک مستقیم به محصول یا خدمات خود بدهید.

 

5- عناوین ویدیوی خود را زیر 50 کاراکتر نگه دارید

این یکی راحته! عناوین ویدیوی خود را بیش از 50 کاراکتر ننویسید! هر چه بیشتر عنوان شما طولانی تر باشد ، شانس کلیک کردن در جستجو را کاهش می دهد.

  1. فیلم های YouTube خود را در وبلاگ خود قرار دهید

با قرار دادن فیلم ها در وبلاگ یا وب سایت و همچنین کانال های رسانه های اجتماعی دیگر به افراد کمک کنید تا تمام محتوای ویدئویی شما را در YouTube پیدا کنند. با این کار بازدیدهای ویدیوی شما افزایش می یابد و ممکن است بازدیدهای صفحه سایت شما افزایش یابد.

  1. از یک تصویر کوچک سفارشی برای هر فیلم در کانال خود استفاده کنید

حساب های تأیید شده YouTube می توانند از ویژگی تصویر کوچک طراحی سفارشی استفاده کنند. یک تصویر کوچک ویدیویی خوب به شما کمک می کند تا در بخش های “ویدیوی مرتبط” و “ویدیوی پیشنهادی” برجسته شوید.

با مشاهده این فیلم نکاتی را در زمینه طراحی کسب کنید و به سرعت تصاویر کوچک خود و بنرهای YouTube  را بسازید:

  • نکات تصاویر بند انگشتی:

وضوح تصویر 1280 7 720 (با حداقل عرض 640 پیکسل). یا در قالب های JPG ، .GIF ، .BMP یا PNG بارگذاری کنید. آن را زیر 2 مگابایت نگه دارید. از نسبت ابعاد 16: 9 استفاده کنید زیرا بیشترین استفاده را در پخش کننده ها و پیش نمایش های YouTube دارد.

و تصویر کوچک شما باید هم در رایانه های رومیزی و هم در دستگاه های تلفن همراه به خوبی کار کند.

نتیجه

بنابراین ، ممکن است از خود بپرسید که کدام یک از هفت راهی که در بالا بحث شد برای تبلیغ کانال YouTube شما بهتر است.

پاسخ این است … همه آنها با هم!

اجرای این ایده ها در واقع بسیار آسان است. فقط با نکته یک شروع کنید و اکنون از طریق آنها کار کنید. پس از چند بار انجام آن ، انجام آن برای هر ویدیویی که منتشر می کنید آسان خواهد بود.

سایر آموزشها را نیز اینجا دنبال کنید:

شبکه های اجتماعی ما را هم دنبال کنید:

digi.laboratory@

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا