اهداف بازاریابی دیجیتال: هدف طرفداری (Advocacy objectives)

چهارمین هدفی که در اهداف بازاریابی دیجیتال معرفی شده است هدف طرفداری است که می خواهیم در این مقاله به بررسی آن بپردازیم.

قبل از اینکه به بررسی کامل این هدف بپردازیم باید اشاره کنیم که پیگیری طرفداری از مشتری در وب دشوار است، با این وجود فعالیت های کمی وجود دارد که می توانید آنها را ردیابی کنید. به عنوان مثال ، می توانید یک دکمه یا فرم “توصیه به دوست” داشته باشید که به کاربران اجازه می دهد محصولات، خدمات، وبلاگ ها، مقالات و موارد دیگر را به شما پیشنهاد دهند.

تعریف: هدف طرفداری متمرکز بر این است که مشتریان فعلی شما از طریق ابزارهایی مانند گواهی نامه ها، بازبینی ها و ارائه ها در مورد برند و محصولات شما صحبت کنند. از آنجا که بیش از 88٪ از خریداران قبل از خرید به صورت آنلاین تحقیق می کنند ، طرفداران برند به مشتریان جدید کمک می کنند تا در مورد محصولاتی که خریداری می کنند تصمیم بگیرند.

 

جهت مشاهده متن کامل مقاله بر روی لینک ذیل کلیک نمایید:

 

مقاله های مرتبط:

 

کلمات کلیدی: دیجیتال، بازاریابی دیجیتال، دیجیتال مارکتینگ، اهداف بازاریابی، بازاریابی، هدف، اهداف بازاریابی دیجیتال.

 

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا