مقالات آموزشی

بررسی هدف حفظ (retention objectives) در دیجیتال مارکتینگ

در مقالات قبلی درخصوص اهداف بازاریابی دیجیتال بحث شد و اشاره گردید که 4 هدف برای بازاریابی دیجیتال درنظر گرفته می شود: هدف اول که کسب و دستیابی بود مانند دستیابی به افزایش ترافیک یا افزایش درآمد در مقاله قبلی به طور مفصل بررسی شد. هدف دوم که تبدیل است بیان کرد کاربرانی که وب …

بررسی هدف حفظ (retention objectives) در دیجیتال مارکتینگ ادامه مطلب »

بررسی اهداف بازاریابی دیجیتال هدف تبدیل (conversion objectives)

در مقالات قبلی درخصوص اهداف بازاریابی دیجیتال بحث شد و اشاره گردید که 4 هدف برای بازاریابی دیجیتال درنظر گرفته می شود: هدف اول که کسب و دستیابی بود مانند دستیابی به افزایش ترافیک یا افزایش درآمد در مقاله قبلی به طور مفصل بررسی شد. در این مقاله می خواهیم به مرور و بررسی هدف …

بررسی اهداف بازاریابی دیجیتال هدف تبدیل (conversion objectives) ادامه مطلب »

بازاریابی دیجیتال چیست؟

بازاریابی دیجیتال چیست؟ معرفی: در دنیای مدرن امروز، تکنولوژی به سرعت در حال گسترش است و این موضوع سبب شده اینترنت به بخشی از زندگی ما تبدیل  شود و بر تمام رفتارهای ما اثر بگذارد. کسب و کارهای زیادی این موضوع را متوجه شده اند و وارد فضای آنلاین شده اند اما مدیریت کردن این …

بازاریابی دیجیتال چیست؟ ادامه مطلب »

15 مورد از بهترین گواهینامه های بازاریابی دیجیتال که باید دریافت کنید

برای به روز نگه داشتن روندهای (Trands) بازاریابی دیجیتال، مهم است که به یادگیری مهارت های جدید ادامه دهید. امروزه بسیاری از دوره ها و گواهینامه های دیجیتال به صورت آنلاین در دسترس هستند. بسیاری از این دوره ها و گواهینامه ها برای بازاریاب های دیجیتال که به دنبال پیشرفت با نام تجاری شخصی خود …

15 مورد از بهترین گواهینامه های بازاریابی دیجیتال که باید دریافت کنید ادامه مطلب »

قدرت نیروی انسانی! نیروی انسانی خود را در سازمان های فناوری اطلاعات درک کنید

نیروی انسانی، فرآیندها و فناوری سه رکن یک سازمان فناوری اطلاعات محسوب می شوند! نیروی انسانی کلیدی ترین رکن یک سازمان است که البته در اکثر سازمانهای فناوری اطلاعات از آنها غفلت می شود. همواره این تصور می شود که فناوری می تواند جایگزین نیروی انسانی شوند این مقاله حاوی نکاتی برای جلب نظر کارمندان …

قدرت نیروی انسانی! نیروی انسانی خود را در سازمان های فناوری اطلاعات درک کنید ادامه مطلب »

آشنایی با Node.js

در این مقاله قصد داریم تا یک معرفی اجمالی از Node.js داشته باشیم تا بیشتر با آن آشنا شویم. js یک محیط سرور متن باز است js رایگان است js بر روی سیستم عامل های مختلف اجرا می شود (ویندوز، لینوکس ، یونیکس ، Mac OS X و غیره) js از JavaScript بر روی سرور …

آشنایی با Node.js ادامه مطلب »

8 نکته برتر تبلیغات دیجیتال برای استراتژی بازاریابی

بازاریابی دیجیتال به یکی از مولفه های اصلی استراتژی های بازاریابی امروزی تبدیل شده است – و اگر بازاریابی دیجیتال هنوز بخشی از استراتژی کسب و کار شما نیست ، باید حتما آن را در استراتژی های کسب و کار خود بگنجانید. چه کسب و کار شما B2B  باشد و چه B2C ، با اجرای …

8 نکته برتر تبلیغات دیجیتال برای استراتژی بازاریابی ادامه مطلب »

در لینکدین، دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهید

معرفی: امروزه لیندین (https://www.linkedin.com/)  به عنوان یکی از ابزارهای شبکه های اجتماعی برای بازاریابی دیجیتال محسوب می شود که بسیاری از کسب و کارها و افراد دنبال معرفی محصولات و خدمات خود به سایر افراد هستند. همانند بسیاری از شبکه های اجتماعی که نیاز داریم تا تعداد دنبال کنندگان (Followers) خود را برای بیشتر دیده …

در لینکدین، دنبال کنندگان صفحه خود را افزایش دهید ادامه مطلب »

آشنایی با معماری نرم افزارهای تحت وب

آشنایی با معماری نرم افزارهای تحت وب در این مقاله قصد داریم تا به معرفی معماریهای مربوط به برنامه های کاربردی تحت وب و انواع آن بپردازیم. ساخت برنامه های وب پیچیده مانند برنامه های تجارت الکترونیکی دشوار است، زیرا این برنامه ها اغلب به عنوان تجمیع کننده داده های توزیع شده عمل می کنند …

آشنایی با معماری نرم افزارهای تحت وب ادامه مطلب »

راه اندازی محیط برنامه نویسی جاوا

راه اندازی محیط برنامه نویسی جاوا در این مقاله، در مورد جنبه های مختلف راه اندازی یک محیط مناسب برای جاوا بحث خواهیم کرد.   تنظیمات محلی محیط اگر هنوز مایلید محیط خود را برای زبان برنامه نویسی جاوا تنظیم کنید، این بخش شما را در مورد نحوه دانلود و راه اندازی جاوا بر روی …

راه اندازی محیط برنامه نویسی جاوا ادامه مطلب »

اسکرول به بالا