به صفحه اختصاصی فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ خوش آمدید

ما در این صفحه، تمام کارهایی که در فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ انجام می شود را مرحله به مرحله معرفی می کنیم.

گام اول- مصاحبه های فصل دوم بود که انجام شد و در نهایت 9 نفر برای فصل دوم منتخب شدند

دانش پذیران منتخب فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

این 9 نفر دانش پذیر از بین 30 نفر از افرادی که ثبت نام اولیه را انجام دادند و در مصاحبه ها شرکت کردند انتخاب شده اند

جلسه اول فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تقسیم به تیمهای کاری

توی جلسه اول بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ به بررسی این موارد و مسایل پرداخته شد:

اول افراد به سه تیم سه نفره برای انجام کارهای تیمی و گروهی تقسیم بندی شدند.

سرفصلهای جلسه اول

  • مروری بر دیجیتال مارکتینگ
  • اهداف دیجیتال مارکتینگ
  • نوشتن استراتژی و پلن در دیجیتال مارکتینگ
  • بررسی اصطلاحات رایج در دیجیتال مارکتینگ

انجام تمرین و کار گروهی

تیمهای کاری به انجام تمرین های گروهی در فضای باز مجموعه پرداختند و خروجی های خود را ارائه دادند

جلسه دوم فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

مروری بر مباحث جلسه اول

در ابتدای جلسه دوم، به مرور مباحث گفته شده در جلسه اول پرداخته شد.

تمرینات و کارهای گروهی دانش پذیران بررسی شد.

پلن نوشته شده توسط هر گروه براساس مباحث جلسه اول اصلاح گردید و پلن نهایی ایجاد شد.

جلسه دوم

سرفصلهای جلسه دوم

بررسی آرک تایپهای شخصیتی

در جلسه دوم، به بررسی و شناخت تایپ های شخصیتی افراد پرداخته شد تا شرکت کنندگان علاوه بر شناخت ویژگیهای شخصیتی و توانمندیهای خود، بتوانند با بررسی دقیق تیپ شخصیتی افراد برای انجام امور بازاریابی، در این امر موفقیت چشمگیری کسب کنند.

این مبحث تکمیل کننده مبحث شخصیت شناسی مشتری است که در جلسات بعدی ارائه خواهد شد.

در اصل افرادی که در حوزه بازاریابی فعالیت می کنند باید تیپ شخصیتی طرف های مقابل را بشناسند تا بتوانند فعالیت بازاریابی مثمرثمری داشته باشند.

ویدئوی ورود اعضای فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

گالری تصاویر جلسه دوم

فرنیا فرهد، میهمان ویژه جلسه سوم دیجی لب

جلسه سوم، دیجی لب میزبان یک میهمان ویژه است که قراره آموزش گرافیک و پردازش تصویری برای شبکه های اجتماعی رو یاد بده.

  • هویت بصری و اهمیت آن در شبکه های اجتماعی
  • اصول و قواعد طراحی در فضای اجتماعی
  • انجام یک پروژه عملی

جلسه سوم فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

سفر مشتری

در جلسه سوم مربوط به فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ، مطالب مربوط به سفر مشتری ارائه گردید.

  • Buyer’s Journey
  • understanding Customer Needs

قیف فروش

در ادامه جلسه دوم، به بررسی و مرور کامل قیف فروش پرداخته شد و ارتباط قیف فروش با سفر مشتری نشان داده شد.

  • Sales Funnel
  • Sales Funnel (Analytics)
  • The AIDA Funnel

 

هویت بصری شبکه های اجتماعی

در جلسه سوم، خانم دکتر فرنیا فرهد، به عنوان مهمان مدعو در دیجی لب حضور پیدا کردند و به ارائه محتوای آموزشی در خصوص هویت سازمانی، هویت بصری، طراحی شبکه های اجتماعی به ارائه آموزشهای لازم پرداختند.

  • هویت بصری چیست؟
  • چگونه یک هویت بصری بسازیم؟
  • مهمترین اقلام هویت بصری
  • پایه های هویت بصری
  • توجه به سبک و ترندهای روز
  • طراحی شبکه های اجتماعی
  • اینفوگرافی
  • چگونه اینفوگرافی بسازیم
  • ابزارهای پیشنهادی برای ساخت هویت بصری

 

جلسه چهارم، تو یه فضای مدرن، یه بازی استراتژی جذاب داریم

جلسه چهارم قراره بریم یه جای خیلی باحال و یک بازی فکری استراتژی توسط تمام اعضای بوت کمپ داشته باشیم.

این بازی کمک میکنه تا قدرت کار گروهی، تحلیل و ایجاد استراتژیهای مختلف را در کار دیجیتال مارکتینگ تمرین کنن.

جلسه چهارم فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

بازی هیجان انگیز

در جلسه چهارم فصل دوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ، اعضا به فکر کده رفتن و یک بازی گروهی رو برای تقویت حل ماسله و کار تیمی انجام دادن

گالری تصاویر جلسه چهارم

اسکرول به بالا