به صفحه اختصاصی فصل سوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ خوش آمدید

ما در این صفحه، تمام کارهایی که در فصل سوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ انجام می شود را مرحله به مرحله معرفی می کنیم.

گام اول- مصاحبه های فصل سوم بود که انجام شد و در نهایت 8 نفر برای فصل سوم منتخب شدند- به تمامی این افراد بورسیه از 50 تا 100 درصد تعلق گرفت

دانش پذیران منتخب فصل سوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

درسا حسینی پور

کارشناس ارتباط تصویری و در حال حاضر هم طراحی سایت انجام میده

جواد میکائیلی

دانشجوی رشته نرم افزار دوره کارشناسی

محمدرضا حشمتی

کارشناس تبلیغات و بازاریابی هستش و میخواد چیزهای جدید و بیشتری در زمینه دیجیتال مارکتینگ یاد بگیره

ملیکا شعبانی

دانشجوی حسابداری و در حال فعالیت در زمینه به روزرسانی وب سایت و شبکه های اجتماعی کسب و کار مواد غذایی

سپیده عبادی

خودش توی کار طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ هستش و میخواد تخصصش رو توی دیجیتال مارکتینگ ارتقاء بده

علی زمانی

در زمینه طراحی وب سایتهای وردپرسی فعالیت می کنه و در این زمینه دنبال افزایش دانش برای ارتقاِ سایت خودش است

پویا شایسته

دانشجوی رشته مهندس کامپیوتر هستش و در حال راه اندازی دو تا کسب و کار هستش که میخواد در زمینه دیجیتال مارکتینگ برای کسب و کارهاش متخصص بشه

عرفان محسنیان

کارشناسی فناوری اطلاعات میخونه و تخصص اصلیش هم عکاسی، طراحی و تدوین و تصویر هست

جلسه اول فصل سوم بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

تقسیم به تیمهای کاری

توی جلسه اول بوت کمپ دیجیتال مارکتینگ به بررسی این موارد و مسایل پرداخته شد:

اول افراد به دو تیم چهار نفره برای انجام کارهای تیمی و گروهی تقسیم بندی شدند.

جلسه اول

سرفصلهای جلسه اول

  • مروری بر دیجیتال مارکتینگ
  • اهداف دیجیتال مارکتینگ
  • نوشتن استراتژی و پلن در دیجیتال مارکتینگ
  • بررسی اصطلاحات رایج در دیجیتال مارکتینگ
اسکرول به بالا